Volgers

vrijdag 14 augustus 2020

Cow are you? gemaakt voor Angela's Hobbyhonk!

Hallo allemaal,

Zijn jullie de nacht goed door gekomen?

Hoop dat niemand schade heeft! Het ging op enkele plekken flink te keer.

Hier ook een paar onweersbuien. 

Gelukkig waren die "normaal", geen bomen om en/of wateroverlast :)


πŸŒ»πŸŒ»πŸ„πŸŒ»πŸŒ»πŸ„πŸŒ»πŸŒ»πŸ„πŸŒ»πŸŒ»

 Vandaag heb ik een kaart met koeien en zonnebloemen.

Bij  MHH-challenge vraagt Angela : Boerenleven!

Een stel koeien, zonnebloemen en rood geruit papier vind ik wel echt bij het boerenleven passen.

(Is misschien allang niet meer zo, immers de boeren van nu zijn ook erg modern)

Maar ik hou van de traditionele dingen van dat boerenleven :)

 

Koe en Zonnebloem  van MD.

Plaatje van Yvonne Creations. 

Borduurtje van Stitch and do set 22.

Papier van Summer Lovin JOY! 

Stempel boekenvoordeel. 

 


De dames vragen zich af:

He'j 'n good wies an diggeln!!!

(Ben je wel goed bij je hoofd :)

Haha,"ik heb een zonnesteek" zegt de koe!!!!

 

 

 Andere Challenges:

Scrapping 4 fun challenges173-anything-goes

2 sisters on the blog challenge-41borduurkaart 2e bijdrage 

 hobby vision nieuwe-challenge-99 Zomer

 crafty gals corner challenges 210-summer-fun

 

Ik ben benieuwd naar jullie meningen.

Gezellig dat je langskwam !

Ook iedereen bedankt voor de leuke reacties van gisteren  op mijn Kerstkaartje.

Zo nu eerst verder met mijn reminder borduurkaart voor Steelsteekje :) 


Fijn weekend allemaal, liefs Crealientje.

 


 

26 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, bewerkelijke kaart! Erg leuk gemaakt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koeiedag...wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wow Isolina wat heb je flink uitgepakt! Ik heb sowieso een zwak voor koeien en op jouw kaart staan ze wel heel mooi te pronken. Leuk ook je tekst erbij,het toverde een big smile op mijn gezicht 😁 Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een gave kaart! Zoveel op te zien van het 'boerenleven'!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart.
    Echt het boerenleven, op kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een superleuke kaart zeg!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf kaartje van het boerenleven Isolina.
    En het geborduurde past er zo mooi bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk gedaan! Lekker vrolijk hoor.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke boerenkaart is dit, Isolina! Ik vind rood geruit er ook bij horen hoor. Je koeien zijn ook gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel leuke/gezellige kaart Isolina het boeren leven heb je goed neer gezet en dan ook nog geborduurd....sjappoo
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, leuk dat je het even vertaald wat ze loeien! Ik vind het een knappe kaart! Heel leuk die koeien op het plaatje en dan de koe van MD erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Zo leuk de linker koe tussen de bloemen.
    We gebruikten beide de koe van MD voor deze challenge maar toch zijn de kaarten erg verschillend.
    Groetjes van HenriΓ«t

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, Isolina, wat een vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Ikvheb ook dat gevoel bij boerenleven rood wit geblokt kleedje enzo, natuurlijk is het boerenleven nu veel moderner, maar tochdat nostalgische trekt mij ook! Leuk dat je even vertaslde wat de koetjes zeiden...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke koeienkaart heb je gemaakt Isolina. Leuk patroon. Mooi in de ticket vorm. Goeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gaaf kaartje op en top het boerenleven zo stel ik me dat altijd voor. de koetjes hebben de hoofdrol
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk zeg! Wat een mooi werk jouw borduursels. Daar is mijn werkje maar simpel bij🀭. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow what a beautiful make! Simply Amazing I love it all. Thank you for sharing your work with us at https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/
    DT Sneha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op je deelnemende kaart bij Carlin's Kaartenparadijs, schreef je nog iets in je bericht over deze kaart met koeien en als ik koeien hoor, moet ik toch nog eens komen kijken (beroepsmisvorming zeker)
    Het is de moeite om te je kaart te zien, superknap met al die leuke koeien en je maakte zelfs nog een borduurwerkje in onze belgische kleuren erbij. Ik ben er helemaal weg van.
    Ik vraag het me af, waarom gebruiken we rode en witte ruitjes voor een boerentafereeltje ? Weet jij het antwoord ? Ik niet en zelf hebben wij niks in die kleuren, maar misschien horen wij toch al bij de moderne boeren (hihi).
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stof is boeren bont(ruitjes patroon, in BelgiΓ« en Frankrijk: Vichy ruit) vroeger maakten de boeren er gordijntjes,kleedjes, zakdoeken van. Ook werd het in de traditionele kleding verwerkt, denk aan schorten.
      Komt ook voor in geruit wit met blauw of groen soms met geel.
      Het platteland gebruikte het veel, nu gebruiken ze het veel om het boerengevoel op te roepen. Bv stamppot reclame. Gezelligheid dus :) Heb dit gelezen in Textiel museum. Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  19. Woww Isolina wat een schitterende kaart..... en wat bewerkelijk. Kan me voorstellen dat daar véél tijd in gaat zitten. Maar het resultaat mag er dan ook zijn; top!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige koeienkaart ik zag em net langs komen :-)
    Geen schade gelukkig , wel stormachtig , heerlijk wandelen yeah
    Fijne avondgroetjes ......Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige kaart met al die koeien. Mooi borduurwerk.
    Leuk dat je meedoet met onze borduur challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a cute card. Love the cows and the sunflowers. Great job. Thanks for joining the challenge at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een SUPERLEUKE kaart met die koetjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen