Volgers

vrijdag 3 november 2023

Harry Potter!



 Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn ronde kaart met strip verhaal. Heb ze met veel plezier gelezen!

Zoals de titel van deze post al aan geeft vandaag dus een kaart met thema Harry Potter. Deze kaart is naar een jonge dame gegaan die er heeeeeeeel blij mee was.Zo leuk!

Daar doe ik het natuurlijk voor. Ik ben al vanaf het eerste uur zelf Harry Potter fan🙂.Dus met de komende weken op zondag avond Harry op de tv, vermaak ik me wel.⚡🪄

Nu dus de kaart,ben benieuwd hoe jullie hem vinden?

Het was een bewerkelijke kaart maar dan heb je ook wat.

Challenges:

hobbyvision challenge-alles-mag

trimmiescraftchallenge 696-anything-goes

creative crafters challenge 69 anything goes


Ook is mijn herfst kaart winnaar geworden bij girlz makes guyz cards




Thank you very much!


Ik wens iedereen een heel goed weekend en ik denk dat het freubel weer wordt dus ik vermaak me wel.Er staat een kaartje voor een moestuin liefhebber op de agenda,eens kijken waar mijn creativiteit weer heen zal gaan.

Tot de volgende keer,liefs Crealientje.

         🪄Ik verdwijnsel, doei,doei🪄


19 opmerkingen:

  1. Prachtige Harrie Potter kaart Isoline.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Isolina
    Prachtig in Harry Pottter scène wat een een gepriegel al die onderdeeltjes van die popjes, maar je mag terecht trots zijn!
    En okk op je herfstcreatie waar je winnaar mee werd, van harte!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is top deze kaart!!
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave kaart die terecht heel blij is ontvangen. Mijn dochter kreeg de hele HP-bundel in het Engels en na deel 1 kon ik ze ook niét meer wegleggen. Ben ook in het kasteel geweest waar ze op bezemstelen vlogen 🤣🤣.
    Proficiat met je toppertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met Harry Potter, ik ben ook fan en heb alle films op DVD, blijf leuk om naar te kijken
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige creatie gemaakt met Harry, Hermien en ….. ik heb ook veel boeken gelezen indertijd. Je hebt een superleuke kaart gemaakt. Begrijpelijk dat het goed in de smaak viel bij de ontvanger. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Isolina, ik zag dat je bij mij op bezoek kwam en een reactie achter liet en dan kom ik natuurlijk piepen op je blog. Deze Harry Potter creatie is geweldig voor een Harry Potter van. Ik ben ook verder gaan lezen op je blog en hoewel ik denk dat ik je vroeger wel volgde was dat niet meer zo, dus ik heb me weer aangemeld. Bij het teruglezen werd ik stil van het verdrietige nieuws van je broer en tegelijkertijd ook weer zo dankbaar dat mijn dochter na haar hersenbloeding in mei, het zo goed doet. Wat heb je een moeilijke tijd achter de rug. Veel liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend gave kaart maakte je zeg, de poppetjes zijn zo mooi!
    Ik heb helemaal niks met Harry Potter, (onze jongens vroeger wel) dus ik herken ze niet maar de liefhebbers vast wel.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje, dikverdiend zo’n mooierd!
    Voor jou ook een heel fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart! En super leuk die topper, gefeliciteerd

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor een echte Harry Potter fan!
    Wij vinden de films ook heel leuk en hebben ze allemaal op DVD dus meestal met de kerstdagen kijken we ze haha
    En gefeliciteerd met je toppertje, die is ook heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zooooo, dit is leuk zeg!!!!
    Wat een mooie kaart, helemaal compleet, met al die kleine extra toevoegingen (spinnetjes en pompoentjes enzo).
    Kan mij voorstellen dat het veel werk is geweest, maar je hebt er zo te lezen iemand heel blij mee gemaakt, dat is super toch?!!
    Ook je kaart van hiervoor, de ronde, vind ik heel mooi.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke kaart. Ook hier (bijna) alle boeken en dvd's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superleuke kaart en zeker als je fan van Harry Potter bent. Wij hebben ook alle boeken en films en meestal rond kerst beginnen we weer met kijken hihi. Gefeliciteerd met je toppertje, die was ook heel gaaf vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou! Wat een enige kaart maakte je! EN dan is altijd leuk om te horen of de ontvanger er blij mee is. Van harte met je Topper! Motiveert altijd he?

    BeantwoordenVerwijderen