Volgers

zondag 12 september 2021

Voor de Trekkies onder ons! (Star Trek fans)

 Hallo allemaal,

Fijn dat jullie mijn Theodore kaart zo leuk vinden!

En nog fijner is het toch dat we na een wandeling, fietstocht of winkelen weer lekker even op een terrasje bij kunnen komen of een plaspauze kunnen inlassen, hahaha.

Dat hadden we toch een lange tijd niet kunnen doen.


Vandaag heb ik een leuke kaart voor de Trekkies (Fans van Star Trek) onder ons!

Mijn man en ik zijn beiden fans en de series en films vervelen dan ook nooit:)

Eén van de bekendste ruimte schepen is de USS Enterprise NCC-1701

Het is een scrapling geworden zonder design papier, wel met zelf gemaakte achtergrond.

Voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes:


Je stempelt eerst je tekst en de afbeelding, zijn van Ali

Dan dek je de afbeelding af (masken)

Je legt post-it papiertjes in een lijn, en dan ga je met inkt de Galaxy maken, 

water en witte stippen erop.

Zwarte rand langs de Galaxy.

Enterprise inkleuren en de Scrapling is klaar.

Even uit mijn comfortzone.

Ben benieuwd wat vinden jullie ervan?

 

 Andere challenges:

crafty catz -563-masculine-birthday

addicted to stamps-challenge 413-birthdays 

ccc digi creations. -129-no-patterned-paper 

my time to craft challenge 465-travel transport 


 Ga weer in mijn Scrapling zone, want ik maak er nog 1 met een Herfst thema :)

Zo leuk om te doen! 

 

Een fijne dag verder, bedankt voor je bezoekje!

Liefs Crealientje.



12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Sowieso een mooie scrapling!
    Ik vind het echt heel "spacy", ik ben geen Trekkie, hou er zelfs helemaal niet van, maar vind je kaart wel super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super je kaart en ja ook ik ben fan!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze StarTrek scrapling! Je achtergrondje is super, het ruimteschip lijkt zo echt te zweven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man is ook fan, wat superleuk gemaakt en de achtergrond is echt helemaal top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergave kaart, zou mijn man ook mooi vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat leuk dat jullie allebei Star trek fan zijn! Je scrapling is super! Heel mooi, dat middenstuk. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heel herkenbaar, een lange wandeling of fietstocht zonder plaspauze kan niet! Dus weer erg genieten van de vrijheid die we wat dat betreft weer hebben. Wat een leuke scrapling voor Star trek fans...Mijn man zou er jaloers op zijn, ha ha...Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben geen fan van Star Trek maar zeker wel van jouw mooie kaart Isolina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw...dat ziet er gaaf uit, erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave scrapling, mooi gemaakt!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. omg this is so cool I love it . amazing... thank you for joing the my time to craft challenge - DT JudithCE

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook al zo gaaf!!! Je bent op dreef, gaat lekker!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen