Volgers

donderdag 16 juli 2020

Kerst in Juli!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens een keer.
Ik kan eindelijk een beetje freubelen. 
Ook op mijn scherm kijken ging niet meer zo goed.
Ik zag gewoon niet meer wat ik typte.
Dus de oplossing : een leesbril :) 
Wat een verademing!!!
Ja, ook bij mij gaan de jaren zo langzaam aan tellen, hahaha.

Mijn kaartje voor vandaag:
 Een Kerstkaart!

Momenteel moet ik het rustiger aan doen, 
en dat is voor deze bezige bij nogal moeilijk. 
Dan is een snelle kaart wel leuk om te maken.
 Ik zie zoveel mooie kerstkaarten voorbij komen. 
Dus doe ik ook weer mee eens een keer mee :)

Aan het werk gegaan met inkt.
Distress inkt en Brilliance inkt gebruikt.
Een kader afgeplakt een inkten maar. 
Het smeert altijd zo bij mij, dus moet mijn hoofd erbij houden.

Met een stensil sterren en sneeuwvlokjes erop zetten.
Een hert en tekst erop stempelen, gestanste boompjes erbij en klaar is de kaart.

Dit is het geworden:

Iedereen een fijne week verder, tot blogs!
Bedankt voor je bezoekje dat is altijd gezellig.

Lieve groetjes Crealientje.

37 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stempelwerk. Prachtig kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stempelkaart heb je gemaakt .
    Mooie achtergrond .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtgie gestempelde kerstkaart Isolina. Het is je zonder veel gesmeer afgegaan. Fijn dat de leesbril goed voldoet.. veel sterkte met de gezondheid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart met leuke silhouetten. Ha, ha, het is dat je het schrijft, maar dat het hert een pootje mist was me niet eens opgevallen.
    Fijn dat je nu weer goed op het beeldscherm kunt kijken met je nieuwe leesbril. Ja, op een zeker ogenblik kunnen we niet meer zonder.
    Groetjes, Wies
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kerstkaartje en het viel niet op hoor dat je hert een poot mist!Het is een mooi combinatie met dat blauw en zwart! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Het valt niet op dat het rendier een poot mist hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, als je niets had gezegd over die poot was het niet opgevallen, en ik heb nog wel een bril op;-) Maar hij is heel erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je er weer bent, Isolina! En die leesbril, ik moet er ook aan geloven. Nog niet voor de computer, maar wel 's avonds bij lezen en bij knutselen... Nou ja, fijn dat ze bestaan, denk ik dan maar.
    Je kaartje vind ik top!
    Fijn dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal zeker een hele verademing zijn Isolina.
    Je kaartje is -ondanks het gehandicapte hert- ontzettend mooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig dat je wéér meedoet in week 29 Isolina wat een
    verademing toch Z'o'n bril , nu beter zicht ook !!
    Fijne avondgroetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je wéér meedoet in week 29 Isolina wat een
    verademing toch Z'o'n bril , nu beter zicht ook !!
    Fijne avondgroetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart geworden, en die poot was me nog niet opgevallen ! Super dat je nu weer beter kan zien ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. AH... fijn he, zo'n bril! Scheelt zo'n stuk aan rust in je ogen. Je kaart is heel gaaf! En zo lachen dat er 1 poot mist! Hihihi...hij staat nog behoorlijk stevig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, hij is vast met z'n andere poot even op z'n zij aan het krabben! Mooie kaart zeg! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die is heel mooi geworden met die blauwe achtergrond. En een poot kan je er zeker nog bij stempelen. Ja ik ben ook toe aan een aanpassing van m’n bril denk ik.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, beterschap.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart heb je gemaakt, en herkenbaar hoor met die leesbril.
    Vooral savonds als ik op mijn mobiel aan het kijken ben.
    Haha als je nu niks gezegd had van die poot hadden wij het niet gezien..tis nog vroeg :) waarschijnlijk heeft hij gewoon jeuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wou net hetzelfde schrijven als Elly hierboven, had je niets geschreven over die poot, geen mens - of toch bijna niemand - die het zou opgemerkt hebben !
    Geen ramp toch een leesbril, als je daardoor alles weer beter kan zien! Maar ik heb makkelijk praten natuurlijk, draag al een bril sinds mijn zevende... Mijn moeder had het er ook moeilijk mee toen ze plots een leesbril nodig had, maar op een bepaald moment waren haar armen niet meer lang genoeg om iets te kunnen houden om te lezen, dus moest ze er ook aan geloven... ha ha!
    Mooi kaartje, toffe achtergrond en heel mooi om het rendier ook wat buiten het kader te stempelen.
    leuk dat je er weer bij was op Kerstkaartjesdonderdag én dat je meedoet bij GCC!
    Groetjes en fijn weekend straks
    Nancy DT 52WTC & GCC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een mooi kaartje met de silhouet stempels ach zijn poot heeft ie even opgetrokken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha die Isolina, ik moet zo lachen, heb je een leesbril en dan vergeet je het pootje van het rendier, dat is toch hilarisch....
    Nee ik lach je niet uit hoor, ik vind het gewoon grappig...
    Hdt kerstkaartje is superleuk geworden mooie stijl hier houd ik van!
    Fijn dat je nu dankzij een leesbril weer beter kunt knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe kun je met een nieuwe leesbril nou een poot vergeten, haha dat is wel hilarisch! Het zal wel fijn zijn als je alles nu beter ziet ook met borduren. Ik vind je kaartje wel erg mooi met al die sterretjes en leuke stempels....succes met het rustig aan doen Isolina.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gave kaart, Isolina. Volgens mij staat het rendier zich met zijn 4e poot te krabbelen, vandaar dat hij niet te zien is....lol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Had nu maar niets gezegd over die poot dan was het niemand opgevallen *lol* Het is een mooie kaart geworden met die prachtige kleur blauw en het tafereeltje in silhouet ervoor! Mooi gekaderd ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful card for the Holidays! I love how you used the color blue. Thanks for sharing at a Color Dare.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Love the silhouette against the blue sky background...beautiful Christmas card. Thanks for sharing with us at Color Dare.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kerstkaart! Geen mens die het ziet dat hij een pootje mist:)
    Ik ben al een het brillen van mijn 20ste was voor mij ook een gewenning maar als je beter kan zien en lezen gaat die na een tijdje je niet vervelen, Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart. En ja we worden ouder he, haha. Ik heb ook al een aantal jaren een leesbril. Kan niet meer zonder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou heb je een leesbril en heb je toch maar 3 pootjes, whahahaaa..... mijn pubers zouden zeggen "hoe dan??"
    Mooi zoals je de achtergrond hebt gemaakt met dat kader. En daarnaast juist weer leuk dat je het rendier er iets buiten hebt laten vallen.
    Ga je het pootje nog toevoegen?
    Nu ik het weet kan ik het niet meer NIET zien (snap je waar ik bedoel?)

    Ik gebruikte sinds een klein jaar ook een leesbril, ook tijdens het knutselen. Toen ik het voor het eerst op mijn neus zette ging er een wereld voor mij open, wat was alles weer duidelijk😉.
    Tja.....past bij de leeftijd, net als de grapjes die mijn omgeving er over maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie,snelle kaart met veel effect! Zelfs al is het hert driepotig :)
    Ik heb al zeker tien jaar een leesbrilletje, zonder lukt nog met de leesrand in mijn lenzen. Maar een +1 is veel comfortabeler erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke kaart Isolina!! En ja als je niets had gezegd dat had ik die vierde poot niet eens gemist. Maar ja, hier ook een dagje ouder ondertussen en ik denk ook dat ik binnenkort maar eens een leesbril haal. Wel nodig denk ik.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful card and a very effective scene.

    Thanks for joining us at My Time to Craft.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. haha ja, een leesbril doet wonderen hoor!
    Leuke kaart heb je gemaakt en dat pootje...... het is dat je het zei hoor.
    Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts.
    Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. A lovely blue card with the black silhouette. Thanks for sharing with us at Colour Dare Challenge, I hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen