Volgers

vrijdag 10 januari 2020

Op de boerderij!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties gisteren.

Op de vraag of ik wel kan borduren is het antwoord JA!
Ik zet dan mijn bril af en van dicht bij met goede lamp,  zie ik alles.
Moet ik nu op mijn beeldschem turen of iets priegel werk op mijn scrapkaart plakken dan lukt het zowel met als zonder bril niet meer, en daar baal ik van.
Alles onscherp!
Erg vermoeiend en hoofdpijn tot gevolg.

Volgende week een afspraak met opticiën, en dan zie ik wel wat daar uit komt :) ik word ouder, geef het maar toe......hahaha!

Vandaag een kaart met als thema Boerderij.
Ja, gemaakt met de Hondenhok mal van Marleen PS8030 naar een idee van Judith.

Het Paardje vermaakt zich prima en is druk in gesprek met het Roodborstje.
 "Wordt het al Lente?"vragen ze zich af......:)




 Hebben jullie de leuke challenge al gezien bij 52 weeks to christmas?
5 dingen van het zelfde op de Kerstkaart, nog even op broeden, hahaha!
Daar ga ik komend weekend meebezig :) 

Allemaal een fijn weekend!
Lieve groetjes Crealientje.
Tot blogs!

22 opmerkingen:

  1. Wat een super gave boerderijkaart heb je gemaakt, Isolina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje, veel leuks te zien!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke boerderijkaart heb je gemaakt!
    Fijn dat je nog wel kan borduren maar het blijft vervelend.
    Dank je wel voor je deelname bij onze challenge deze maand.
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend dat je topt met je ogen. Ik ben een jaar geleden aan beide ogen aan staar geholpen. Dat is een hele vooruitgang. En ja we worden ouder maar niet minder creatief.
    Je kaart is wel een dotje geworden het is ook zo divers wat je met boerderij kunt doen.
    Succes en tot schrijfs op onze bloggen.
    Ida Camman uit Numansdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi boederijkaartje Crealientje
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke boerderij kaart. Leuk om het hondenhok als stal te gebruiken. Het paard voelt zich er helemaal thuis zo te zien. Hopelijk kun je straks met een andere bril weer beter zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke boerderij kaart.
    Vervelend voor je met de oogjes.
    Hopelijk is het met een nieuwe bril opgelost.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid daar op de boerderij. Mooi gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, tof idee om het hondenhok als stal te gebruiken. Wat leuk die bloemetjes tegen de gevel van de stal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een super leuk kaartje!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Isolina
    Mooi boerderijkaartje, leuk met die vriendelijke beestjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke boerderijkaart heb je gemaakt.
    Leuk gedaan zo met het hondenhok.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Isolina, wat een gave kaart!! Je brengt mij op ideeën. Ik heb ook nog een kaart nodig voor een paardenmeisje. Mag ik hem als inspiratie gebruiken en mijn eigen draai er aan geven??
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gaaf kaartje wat boft dat paard met zo'n mooie stal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier hou ik nou van, je hebt gewoon van een hondenhok en stal gemaakt, hoe leuk?!!
    Lief zoals het paardje daar staat te kletsen met de vogel 😍, echt ontzettend leuk bedacht, deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een hele leuke kaart Isolina. Heel mooi gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke boerderij kaart heb je gemaakt. Het paardje staat gezellig te kwebbelen. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke boerderijkaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerd zeg, er zitten ook veel mooie details op je kaart. leuk om te zien en naar te kijken. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awesome card and very cool horse and stable details!

    Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers & Welcome back!
    DT Tindaloo

    BeantwoordenVerwijderen