Volgers

donderdag 18 juli 2019

Kerstkaart week 29!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje.
Gezellig en ik heb weer genoten om ze te lezen.

Vandaag is het weer Kerst kaarten donderdag.

Ik heb dit kaartje gemaakt:


De leuke plaatjes van Marianne design.
Ik heb een beetje schaduw proberen te maken met een marker :)

Andere challenges:
 the holly and ivy christmas challenge 52-anything-christmas-goes
crafty sentiments christmas-in-july 

Leuk dat je weer even komt kijken.
Morgenavond ga ik een grote blogronde doen.
Overdag stenen leggen in de tuin.Kortom genoeg te doen!!!!
Tot dan!

Lieve groetjes Crealientje.

21 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje en wat mooi gedaan die schaduwen! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met die leuke plaatjes. Ik heb ze ook nog liggen! Mooi en knap gedaan met die schaduw! Succes met de stenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, goed idee om schaduw te maken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, moet alleen nog niet aan kou denken... Goed gelukt je schaduw, geeft net het beetje extra waardoor het plaatje er uitkomt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is dit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig kaartje! Als ik het goed heb zijn de plaatjes getekend door Eline Pellinkhof, daar was ik (en ben ik nog steeds) zo'n fan van dat mijn dochter Eliene gedoopt werd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Het is je goed gelukt met de schaduw ...
    Succes in de tuin, wat een klus.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach, wat een leuk tafereeltje ! mooi gemaakt
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart heb die plaatjes ook nog volgens mij zijn die best oud maar ze blijven leuk om te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! En vooral met die schaduw! Zo knap gedaan en goed verzonnen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige winterse kaart, Isolina. En die schaduw maakt het helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, zo'n leuke plaatjes, prachtig ! Succes met je tuinwerk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Isolina
    Leuk kaartje en de schaduw klopt zo mooi!
    Geniet vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kerstkaartje en succes met het leggen van de stenen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Crealientje. Mooi hoe je die schaduw hebt gemaakt. Die plaatjes blijven leuk he.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig!!
    Is zeker een heel leuk plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerdje, echt een heel gaaf kaartje! Door de schaduw zit er diepte in je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk winters kerstkaartje Isolina. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartstikke leuke kaart! Ik vind het schaduwrandje goed gelukt hoor.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for joining us at the Crafty Sentiments Designs DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen