Volgers

dinsdag 2 april 2019

Borduur Beterschaps kaartje voor Bridge club!

Hallo allemaal,

Het was even geleden dat ik een kaartje poste.
Dus dat werd hoog tijd.

Ben momenteel weer niet goed te pas, of dat voorjaars moeheid is?
Het zit me soms flink tegen, ik zie dan al jullie mooie creaties wel voorbij komen hoor.
Heb alleen niet altijd de puf om te reageren.
Ik weet wel dat jullie dan altijd zeggen niets moet, alles mag, maar toch, het is altjd zo gezellig :)
Dat vind ik juist zo leuk aan bloggen.

Vandaag is weer een betere dag, dus meteen online.
Ook moest de nieuwe Challenge nr 11: Alles mag! bij Steelsteekje de lucht in. Ook al te laat :(
 Dus een "mooie stok achter de deur", hahaha. 

Dit is mijn inspiratie kaartje geworden:
Een Beterschaps kaartje voor de Bridge club. 


Patroon van Sjaak van Went
plaatje van Yvonne Creations.
metalen kaartje van Ali. 
Stempel Craft Emotions 

Challenges:

 

Ik probeer gezellig bij jullie langs te komen.
Tot dan! 
In iedergeval bedankt voor je bezoekje.
Lieve groetjes Crealientje.
 

29 opmerkingen:

  1. Super fun card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en mooi geborduurde kaart voor een bridger, Isolina.
    Vervelend als je je niet goed voelt. Hopen dat het snel over gaat.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulously detailed card. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mooi voorbeeld voor op je blog Isolina,
    alles mag, maar vast geen kruissteekjes, hihi dat
    is wat ik kan whaha. Hou je haaks meis...dikke knuf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Gerie!
      Kruissteekjes mag ook. Dat is toch ook borduren.
      Kom binnenkort met nog een Beterschaps kaartje voor de Bridge club met alleen maar kruissteekjes :)
      Doe je gezellig mee?
      Liefs Isolina.

      Verwijderen
  5. Fijn dat je er weer even bent. En inderdaad, niks moet alles mag. Ik herken het wel hoor. Ik wil het liefst ook iedere dag bij iedereen reageren, vind het zelf ook veel te leuk die reacties.
    Je kaartje is erg leuk! Had je verleden jaar ook niet borduurkaarten gemaakt voor de bridgeclub?
    Leuk dat je weer meedoet deze maand bij onze challenge,
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Supermooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie borduurkaart heb je gemaakt, Isolina.
    Erg vervelend als je niet zo lekker in orde bent. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi geborduurde kaart in toepasselijke kleurtjes en met leuk plaatje Isolina. Ik hoop dat je je snel beter mag gaan voelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige borduurkaart, leuk plaatje en de kleuren van je mooie borduurwerk past er perfect bij. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superkaart voor de bridgeclub! Hoe bedenk je het!
    En wat betreft dat bloggen als je niet helemaal goed te pas bent. Ik snap het helemaal dat je het bloggen toch wel gezellig vindt. Ik heb wel eens geen zin en als ik dan de blogs lees, vind ik het zo leuk dat ik vergeet dat ik geen zin had... Maar voorjaarsmoeheid is serieus hoor. Kalm aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer een heel kunstwerk van gemaakt Isolina!
    Rustig aan hoor,je gezondheid is belangrijker!!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Isolina. Mooi borduurpatroon, prachtige kleurtjes in combi met het plaatje.
    Vervelend dat je steeds niet lekker bent, ik hoop dat je snel opknapt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje Isolina en ik hoop dat jij je snel beter gaat voelen.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Isolina. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met een heel grappig plaatje echt voor een kaartspeler. IK dacht dat je op vakantie was... Maar dit is minder leuk dat je je niet helemaal wel voelt. Hopelijk gaat het snel beter. Veel sterkte. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Isoline
    Prachtig borduurkaartje heb je gemaakt!
    Dat plaatje vind ik ook superleuk!
    Vervelend dat je niet helemaal fit bent!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart,Crealientje.Prachtig geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt Isolina. Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel weer wat fitter!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie borduurkaart en dan nog zo een schattig metalen charm erbij. Hopelijk ben je snel beter, ik zit ook al 10 dagen met een hardnekkig kou die maar niet overgaat, ik duim voor je !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk kaartje, staat toch wel mooi hoor, borduurwerk in combinatie met dit leuke plaatje.
    Hopelijk ben je snel weer helemaal fris en fruitig en tot die tijd, rustig aan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi weer.
    Wat vind ik dit toch knap!!
    Ik had de challenge van 2 Sisters al gezien en moest meteen aan jou denken😁

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Isolina. Leuk dat je weer meedoet met onze challenge.
    Dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart voor iemand die bridged. Dat zal zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk toepasselijk bridge kaartje!! En doe maar kalm aan. Eerst maar weer een goed fit worden.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So wonderful and happy image!! Love this card!! So much love in the image!! Love it
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    HUGS Cicci
    TTCRD DT

    Cicci With the Pen {My Blog}
    Through The Craft Room Door

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een kaart in thema kaart, erg leuk gedaan.
    Super mooi met het borduurwerk en de fijne afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great card! Thanks for joining us at Make My Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A super card, a fun image and great design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen