Volgers

vrijdag 23 november 2018

Iphone van de Kerstman!

Hallo Allemaal,

Hier ben ik nog een keer vandaag :)
Verveel ik jullie al,hahaha
Was helemaal vergeten om jullie te bedanken voor de leuke reacties,
 op mijn geborduurde  Kerstkoekjes kaart!
Vind het altijd erg leuk om ze te lezen.

Kom ik er achter dat de Challenge bij Knutsels en Kadootjes vandaag eindigt.
Ik had nog een Kerstman kaart beloofd.
O OH,heb ik weer.
Onder het koken het volgende gemaakt. 
Ja, ik kan ook multitasken, hihihihi.

Hier is het dan:

Kijk eens wat ik vandaag in de tuin vond, de Iphone van de Kerstman.
Dat is ook wat!
De stiekemerd had een selfie gemaakt toen hij een Kerstkoekje ging eten.
Laat dat Sinterklaas maar niet horen, hahaha. 
(Wij verraden hem natuurlijk niet)

 Foto is minder van kwaliteit, sorry!

 De mal(hint) is van DDBD 470713692
De mok met lekkers en sneeuwvlok charm zijn van Ali.
Tekst is van MD.


Plaatje is van het net.

Heb ik geluk dat je bij 2 sisters on the blog, 3 keer mee mag doen bij deze de 3e!!!! 


Zo bakje koffie erbij, en ik ga bij jullie op visite, althans ik ga een begin maken.
Sorry dames, ik heb bij sommige van jullie gereageerd met Steelsteekje (ik let weer eens niet op)
dom,dom,dom. :)
Bedankt voor je bezoekje!
Heel goed weekend,
Liefs Crealientje.

19 opmerkingen:

  1. Nou zelfs onder druk presteer jij gewoon heel goed Isolina....superleuke kaart!!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, onze multitasker....je mobieltje ziet er leuk uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi de iPhone van de kerstman, echt een leuke eigentijdse kaart, goed bedacht !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben ik blij met jou, want ik zag je post en dacht huh???? ben je nieuwsgierig kijk dan op mijn blog, hihi Gave kerstman op je iPhone en ook al weer zo'n leukerd!!! Nou jij hebt je dag goed creatief besteed en wat jij al niet in de tuin vind...lol.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fantastisch leuke!
    groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, die iPhone .
    Het plaatje is echt grappig, de ouwe snoeper.
    Onder het koken een kaartje maken??
    Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht! Deze kerstman is helemaal bij de tijd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een kaartje is inderdaad leuker dan een e-mail of een @ppje en zeker als het zo'n mooie is als deze! Bedankt voor het meespelen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig die kerstman 😀 koken en freubelen tegelijk ,ik kan veel maar dat nu net weer niet 😊
    Groetjes,
    Karin @

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha dat heb je weer leuk beschreven! Geweldig, de kerstman die en selfie maakt. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart zo met die kerstman. Leuk dat je nog een 3e keer meedoet.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd!
    grtz Colien (Knutsels en Kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous project..love your selfie Santa..
    Thank you so much for sharing your project with us at Winter Wonderland..
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk gedaan je moet er maar opkomen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gaaf kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi deze kaart in de vorm van een telefoon. Erg leuk gemaakt. Je mok/ kop van hieronder is ook erg leuk geworden. Een hele klus moet het geweest zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great layering, lovely card. Thanks for sharing this with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen