Volgers

woensdag 31 oktober 2018

Hoor de wind waait door de bomen!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn sneeuwkrans kaartje!
Heb ze met plezier gelezen.

Dit is mijn kaartje voor 2 Sisters on the blog en Knutsels en Kadootjes:

 Sketch:
 Ik heb de sketch gedraaid en dit is het geworden.
Bij K&K vragen ze Kerstman of Sinterklaas, en ik dacht Sinterklaas is ook wel eens leuk.
Spulletjes van Md en Joy gebruikt. 
Maan door de bomen met stans van Ali gemaakt.

Mijn vraag aan jullie:

De sketch voor 2 Sisters on the blog ( en soms een andere uitdaging) dat is mij altijd een ding.
Moet ik die nu precies volgen, of mag je er de extraatjes zoals mijter, staf en chocoletter op doen?
Ik vind dit altijd heel moeilijk. 
Waar ik nu benieuwd naar ben is: Hoe pakken jullie dat aan? 

Fijne dag verder en ik ga even een blog rondje doen!
Misschien tot zo!!!
Lieve groetjes Crealientje.
 

 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Isolina,
    wat een gaaf kaartje zeg! Heel leuk met deze aardige Sinterklaas. Ook de rest van de details zijn erg leuk. En dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    Dank je voor je lieve reactie bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak graag kaartjes via een sketch, maar geef daar wel (vaak) een eigen draai aan

    De bedoeling is volgens mij dat de sketch te herkennen is, maar de kunst is ook om het toch zo te maken dat je eigen hand ook herkenbaar is.
    Wie dat heel mooi kan is Jeanet (van scrappenenbeppen) vind ik.
    Misschien kun je haar eens vragen?

    Ik herkende de sketch hier goed, leuk dat je het gedraaid hebt.
    En, juist de kleine toevoegingen vind ik wel mooi, zeker voor een Sinterklaas kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne,
      Ga zo even bij Jeanet kijken!
      Bedankt voor je mening.
      Liefs Crealientje.

      Verwijderen
  3. Prachtig kaartje voor 5 december Isolina. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K. Mijn mening is dat je de sketch aan moet houden maar dat je best details toe mag voegen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een leuke sketch, je moet even goed kijken hoe het zit, ik heb zelfs een 2de kaart gemaakt, je mag wel dingen toevoegen, het is een hele mooie Sinterklaaskaart geworden (ik mis volgens mij, wel een stukje van de sketch rechtsboven) of zit dat verstopt?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans,
      Dat "missende stukje" zit nu rechts onder, de tekst valt er iets teveel over. :)
      Het is een wit vlakje.Bedankt voor je uitleg.
      Liefs Crealientje.

      Verwijderen
  5. ik vind je kaart super!
    ik speel graag met schetsen, hou me vaak redelijk strak aan de opbouw, hoewel een schets van een vierkante kant ook een rechthoekige kaart kan worden of omgekeerd... Decoratie erbij mag natuurlijk (bloemetjes, takjes, je mijter en co, een tekststans, ...) maar geen extra papiervlakken of lagen of zo. Dat is hoe ik het zie.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart superleuk Isolina. En volgens mij mag je je eigen creativiteit wel laten zien, als de sketch maar herkenbaar is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een superleuke kaart geworden Isolina.
    Ik kan je niet adviseren omdat ik het niet weet haha.
    Als ik ooit een sketch doe hoe ik me er precies aan, dan is het altijd goed denk ik maar :-) lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke sinterklaaskaart Isolina. En een goed idee om de sketch te draaien. En ik ben het met iedereen eens. Het is juist leuk om eigen dingen toe te voegen als de sketch inderdaad maar duidelijk herkenbaar is.
    Dank je wel voor je bijdrage.
    Morgen hebben we weer een hele andere challenge......
    Groetjes Nicolette DT 2istersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze Sint kaart Isolina....die zie je echt niet vaak voorbij komen...en ook de sketch heb je prachtig uitgewerkt....TOP!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke sinterklaaskaart heb je gemaakt.
    Zelf geef ik vaak een eigen draai aan de sketch. Zolang de sketch maar herkenbaar is, kan dat prima.
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Kom natuurlijk meteen een tegenbezoekje brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart Isolina.....de tijd komt er weer aan om aan zoiets te denken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is heel eeg leuk gemaakt volgens de schets. Volgens mij moet je het design- papier er volgens de tekening opplakken maar mag je dat wel draaien en voor de afwerking mag er je wel dingen opzetten. De schets is eigenlijk de achtergrond en zolang je die blijft zien is het volgens mij goed. IK snap dat je het lastig vind want ik zie soms ook bij het designteam kaarten die er volgens mij niet aan voldoen.... Maar deze voldoet wel aan de schets van de 2 sisters. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je duidelijke antwoord.
      Liefs Crealientje.

      Verwijderen
  13. Je kaart is prachtig hoor! vergeet ik nog te schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk Sinterklaas-kaartje heb je gemaakt! Dankjewel voor het meedoen met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor 5 december, met heel veel leuke details, de bomen geembost op de achtergrond, de chocolade letter, de staf, de leuke tekst, meer als genoeg te zien op je kaart. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen