Volgers

vrijdag 1 juni 2018

Maritiem borduurkaartje!

Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties op mijn kikker kaart!
 Hier gisteren wel wat regen gehad , maar gelukkig bleven de stevige buien uit.
Mijn regenton is weer gevuld:)
Nu iets heel anders:
Vandaag is mijn Steel steekje borduurkaarten Challenge blog van start gegaan.
De eerste Challenge is: Maritiem, zee, bootjes enz. 
Dit is mijn inspiratie kaartje geworden.


Ik heb eerst een mask van Ddbd gebruikt bubbles.
Plaatje is van Yvonne Creation.
Borduur patroon Stitch and do
Papegaai en tekst van Ali.

Nu duimen dat ik alles goed heb gedaan, en dat alles naar behoren werkt, hahaha.
Dat was nog niet zo makkelijk :)

 Kom gezellig langs als je borduren ook leuk vindt!
Bedankt voor je bezoekje.

Fijne dag vandaag, en alvast een goed weekend!
Liefs Crealientje.

26 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart. Deze plaatjes blijven ook zo leuk om te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Nicolette,
      Ik ben fan van deze plaatjes. Ze zijn een beetje kinderlijk( vindt mijn man).
      Maakt mij niet uit! Hahaha ik ben ook één groot kind😉.
      Fijne dag en liefs Crealientje.

      Verwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt. Mooi met de achtergrond.
    Ik ga mijn best doen voor een kaartje, maar er zit nog een vakantie tussendoor ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Hetty,
      Eerst lekker genieten van je vakantie!
      Als je zin hebt maak je een kaartje. Zie hem dan wel verschijnen, en lukt het niet, doe je de volgende keer mee.
      Hahaha,niets moet alles mag,relax!
      Fijne dag en liefs Crealientje.

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje Isolina, het maritieme past wel heel goed bij ons zomerweer! Heel veel succes én deelnemers gewenst op Het Steelsteekje!

    XxIrene

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZO, dat is een prachtige binnenkomer, voorbeeldkaart voor je challengeblog! Ik wens jou en alle andere heel veel plezier en succes. Mijn borduurkunsten op papier zijn minimaal en kan aan dit soort kaartjes niet tippen! Ik vind het superknap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel lieve GerJanne,
    Ik heb me uitgesloofd 😊.
    Je hoeft toch niet te tippen aan iemands kaartje. Lol hebben in borduren is het tover woord.
    Gewoon proberen GerJanne, het fijne van borduren is je kunt het voor de tv doen of in de tuin. Super handig!
    Op Steelsteekje is de winnaar random dus een ieder gelijke kansen!
    Wie weet kan ik je ooit nog eens overhalen, en je aansteken met het virus, hahaha.
    Fijne dag en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, misschien wel! Maar alleen het prikken is al lastig. Iets scheef en het patroon is niet mooi meer. Maar we zullen zien!
      En jij nog bedankt voor het meedoen bij DAK!!

      Verwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje, Isolina. Alles klopt tot en met de krullen in het DP toe. Heel veel succes met je nieuwe challengeblog!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel lieve Margreet!
      Fijne dag en liefs Crealientje.

      Verwijderen
  7. Ach Isolina wat een super lief maritiemkaartje laat je vandaag hier zien....echt een schatje

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vrolijk geborduurde kaart stráált van mijn scherm af. Hier wordt een mens blij van, héél mooi gecombineerd allemaal. Heel veel succes en plezier gewenst voor je nieuwe borduur-blog :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk dat je een borduurblog bent begonnen. Wens je veel succes en plezier hierin. Ik ben ook volger van het SteelSteekje geworden. (leuke naam)
    Je voorbeeld kaart is prachtig!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie en lieve kaart,Crealientje.Prachtig geborduurd. Alles past superleuk bijelkaar.Succes met je borduur challenge blog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! This is such a fun creation! Thanks for playing with us at The Craftroom Door ATG Challenge! Looking forward to seeing you next time and good luck!
    Regards,
    Sunila & Aditi- DT
    Dots to Lines
    https://dotstolinesblog.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such an amazing card, love the stitching!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk maritiem kaartje heb je gemaakt Crealientje ... Super mooi borduurwerk ook.
    Ik heb ondertussen ook veel van je vorige creaties bekeken en wat een prachtige kaartjes met leuke modelletjes allemaal ... super mooi allemaal.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig maritiem kaartje hoor , rood wit blauw !
    Mooi borduurwerkje erop en lief plaatje wwooww
    Heel fijn weekeinde ook voor jouw ...
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderuful make with a super cute image!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#18 – National Colours)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een leuk kaartje geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je volger werd bij mij, jij hebt er ook een bij. Succes met je borduurblog, jij bent er duidelijk heel goed in! Lief en mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute image and I really love your stitched cards.

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#18 – national colours}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#18 - Flowers}
    *DT* Craft Rocket Challenges {49 - Birthday}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je een be-inkte achtergrond hebt gebruikt in combinatie met het borduren. Super!
    Ik wens je heel veel succes met je challengeblog! Ik kan niet borduren maar geniet altijd wel van de mooie kaarten die voorbij komen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een prachtige kaart, supermooi geborduurd, en zo'n leuk plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen