Volgers

maandag 26 februari 2018

Happy Birthday!

Hallo Allemaal,

Een hele goede Maandag !
Wat leuk dat jullie mij weer komen bezoeken.
Bedankt voor de reacties op mijn imagine kaart. 
Ik heb ze met plezier gelezen.

Vandaag een kaart voor een jonge dame met de naam Taika ( fins woord  voor Magisch).
Ze houdt van een lekker kop thee.
Het liefst thee, waar je tijd voor neemt om te zetten.

Ik zag steeds leuke theezakjes kaarten voorbij komen. 
Ik het net op, en kijken.
Heb het vervolgens nagemaakt, met een gewone vierkante kaart.

De spreuk op het labeltje is:
Life is like a cup of tea,
it's all in how you make it.

Dit is het geworden:

 Plaatje is van het net.
Klimop van Joy! Crafts 6002/0456 
Naam vlaggetje van Ali.
Bloempjes en tekst van Action.
Randmal van  Precious Marieke PM 10093

Challenge:


Hier nog de foto van mijn "nieuwe" kast.
Hij is van marktplaats, en ik heb hem voor een klein prijsje op de kop kunnen tikken :)
Paar beschadigingetjes maar die werk ik nog weg.

Ik hobby in de keuken! 😉
  Met dank aan mijn man en mijn broer staat de zware kast nu op zijn plek.
 Eerst een foto van de oude kast:
 Jaaaaa, je ziet het goed daar zat het in, nu zit het dus in de donkere kast.
Ik kon een nieuwe kopen voor 900 euro of een tweede handse en meer dan 800 euro uitsparen.
Voor het uitgespaarde geld kun je veel hobby spullen kopen,hihihi.
Dus de keus was snel gemaakt. Ik geniet ervan.
Alles overzichtelijk, en niet meer op elkaar gepropt.
Heerlijk!!!!!!


Dat was even een huishoudelijke mededeling, hahaha :)

Fijne Maandag verder en lieve groetjes Crealientje.
Tot blogs, kom snel bij jullie langs!!!

19 opmerkingen:

  1. Dat is een duidelijke verbetering Isolina! Wat een mooie kast voor 100 euri en jij kunt nu los gaan van het verschil met een nieuwe kast...haha.
    Je kaartje is heel erg leuk. Zij houdt van met zorg bereide thee en jij zorgt voor een met zorg bereide kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart zeg ! Heel mooi gedaan ! Je kast is geweldig ! Ik kijk ook altijd eerst op Marktplaats of tweedehands site hoor ! Het is toch te gek om er zo veel geld aan uit te geven ! Ik word er eigenlijk ook net blij van als ik het lekker goedkoop heb gevonden ! Je kast ziet er helemaal top uit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke theekaart gemaakt! Tof haar naam aan het labeltje! Ik kan me voorstellen dat je blij met met je mooie kast, het lijkt ook net of hij voor dat hoekje is gemaakt! Geniet er maar van, al je spulletje zo lekker overzichtelijk bij elkaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige theekaart, heel leuk idee ! En proficiat met je mooie kast, ja, je kan nooit genoeg bergruimte hebben voor je hobbyspullen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke theekaart heb je gemaakt zeg. Erg leuk gedaan, ik heb er ook net een theekaart opgezet.
    Van je kast ga je zeker heel erg genieten dat is wel zeker. Super toch om zo alles lekker bij de hand te hebben.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje.En je nieuwe kast ziet er prachtig uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer leuke, persoonlijke kaart.
    Zo leuk om dit te krijgen.
    En je Maat, wauw.....die staat daar mooi!
    Wat Leuk, hobby-en in de keuken, gezellig ook lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En wat een gave kast heb je gekregen. Daar gaat vast heel veel in.
    Ik ga met je mee hoor naar een warmer land.... zeg maar als je tijd hebt ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart heb je gemaakt,en in die kast past heel veel ,pas maar op want hij is zomaar vol.dus dan maar veel kaartjes maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is erg mooi met frisse kleuren.
    En wat een mooie kast heb je gekocht, fijn dat alles nu zo geordend ligt. Veel hobbyplezier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart weer Crealientje!!
    En daar was je dus mee bezig. Fijn om nu alles kwijt te kunnen. Zit zo weer helemaal vol denk ik. Je moet het elke keer wel weer netjes opruimen met die raampjes. (je kan er altijd nog gordijntjes aan de binnenkant maken)
    Maar jij kan zo weer heerlijk aan de hobby. Lekker alles opgeruimd.
    fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie theekaart heb je gemaakt. Leuk dat je haar naam aan het touwtje hebt gemaakt
    Schitterende kast heb je gekocht. Nu lekker hobbyspullen gaan bestellen om de kast goed te vullen ;)
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja het is maar net wat je van je leven maakt hè! Heel leuk om zo'n groot theezakje te maken voor een theeleut, hihi Je kast is een topper Isolina je bent gewaarschuwd, het begint met een grotere kast en het eindigt met .....???? daar kom je nog wel eens achter, hihi Veel pret van je nieuwe aanwinst hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaart heb je gemaakt Isolina. Echt heel geschikt voor iemand die graag thee drinkt. Je kast vind ik práchtig, dat is genieten..:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a beautiful card. I love the colours and the fantastic accents. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card and love the closet---Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart,Crealientje.Leuk modelletje.Prachtige kast handig met die laadjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart! Met zo'n theezakjesidee wil ik ook nog eens aan de slag. Wat een handige kast heb je nu voor al je spulletjes!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig die kast, wat zal daar veel in gaan want vergeet even die laden niet.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen