Volgers

donderdag 31 augustus 2017

Kerstkaart week 35 voor 52 Weeks to Christmas!

Hallo allemaal,

Wat gaat een week toch snel voorbij!
Ik kan het bijna niet meer bijbenen, hihihi.

De maand September staat voor de deur.
Er komt weer een R in de maand.
Het wordt Herfst!!!!!
Dat heeft ook weer zijn charmes, en is zeker mooi om te zien.
Hier verkleuren de bomen al, vind ik vroeg dit jaar. 
Ook zag ik hele kleine eikeltjes op de grond, en dat was al begin Augustus.
De maan staat op plekken, dat ik hier nog niet eerder gezien heb.
( ik weet niet, zo raar,of ik begin door te draaien)lol

Ik dwaal af!

Bedankt voor jullie leuke reacties afgelopen week, ik heb ze weer met een big smile gelezen.

Vandaag dus een Kerstkaartje in de kleuren blauw, wit en grijs.
 Plaatje van Yvonne Creation
Andere  versiersels van Md.

Andere Challenges:
 the holly and ivy christmas challenge -13-anything-christmas-goes
Ik ben momenteel druk met een borduurkaartje die ik later vandaag ook nog ga plaatsen,
 hoop dat ik het haal,hihihi.
Ik ga snel weer aan  de slag!

Bedankt voor je bezoekje, 
kom morgen gezellig bij jullie langs, tot dan!
Liefs Crealientje.

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke/vrolijke kerstkaart Crealientje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Crealientje. Het gaat inderdaad snel voor je het weet is de week voorbij. en is het weer donderdag kerstkaartendag. Je hebt een hele leuk kaart gemaakt. mooi zoals je alles hebt gecombineerd. leuke kleuren. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Crealientje!

    Lieve groetjes, Monique
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje en leuk om weer eens een plaatje van Yvonne te zien. Die zijn zo schattig!Nog even wachten met de echte herfst hoor, vind de nazomer zo heerlijk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart. Mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt.
    En laat de zomer nog maar even blijven hoor, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Time flies when you're having fun!!! Prachtig kerstkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart heb je gemaakt
    Wat een mooie kleuren
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kerstkaartje Crealientje...super mooi in die blauwtinten...en ook het plaatje is heel leuk

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik lees weer met een big smile je blogpost, hihi
    Je hebt heerlijk weer mee gedaan met een kerst kaartje en
    vind je wantjes prachtig met die leuke strikjes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart in deze blauwtinten. Wat leuk die handschoentjes met die kleine strikjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kerstkaart Crealientje, mooi opgebouwd.
    De handschoentjes zijn de blikvangers hoor.
    Lieve groetjes,,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....had ik bijna je kerstkaartje gemist.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, zo schattig met die slee, en verder ook supermooi versierd ! Ja, de tijd gaat snel, en het wordt al echt herfst, de bomen verkleuren hier ook al... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je bent goed bezig!
    groetejs
    Nancy DT52WTC
    ook je borduurkaartje is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje, Crealientje!
    En de tijd gaat inderdaad erg snel. Ik wil nog helemaal niet aan herfst denken, maar voel en ruik wel dat het in de lucht hangt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kerstkaart, mooie tinten! Leuk dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cute Christmas card with a lovely image and great colours, thanks for sharing with us at Christmas with the Cuties.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aaawww this is adorable
    Thank you for joining us at Christmas with the Cuties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaawww this is adorable
    Thank you for joining us at Christmas with the Cuties xx

    BeantwoordenVerwijderen