Volgers

vrijdag 25 november 2016

Na even weg geweest: mijn gast designer kaart voor Challenge 79# bij Scrapping 4 fun thema Christmas.

Hallo allemaal,

Nou he he, ik ben er weer.
Ik ben zo druk geweest van de week. Je zult het niet geloven maar we hebben wel 9 kliko's,(otto's)
vol blad rondom het huis verwijderd.
We hebben grote eikenbomen voor ons huis, en daar kwam ineens massaal het blad vanaf dwarrelen.
De natuur is zeker 2 weken later dit jaar,maar nu is eindelijk het grootste gedeelte is weg. 
Ik moest ook nog een aantal andere dingetjes doen, en hup de tijd is zo weer een week verder.
Kom altijd tijd te kort, herken jullie dat?
Ben daardoor niet bij iedereen langs geweest, probeer dat in te halen.Sorry!

Over mijn kaart:

Ik ben weer gast designer bij Scrapping 4 fun Callenge 79#.

Ik heb een mal van Marianne Design Craftable Caroussel (CR1236)
aangeschaft.
Daar heb ik deze kaart meegemaakt.
Dat is zo leuk om te doen.
Later op de dag plaats ik wat meer foto's en betere. Vind de achtergrond altijd zo'n gedoe.Daar ben ik nu niet tevreden over. Moet het eerst licht worden,hihihi.




Beide kanten als het dicht is.





Het kerst koortje zingt een liedje, de 3 vogeltjes zingen leuk mee, en vermaken zich prima.
Het eendje en de eekhoorn wagen een dansje!

Ook zag ik gisteren dat ik bij Lonneke,http://lonnekescreaties.blogspot.nl/ 
een leuke candy gewonnen heb.
Heel erg leuk, en blij mee!
Bedankt dames!  

Lieve volgers allemaal een leuk weekend, en ik ga later vandaag jullie bloggen bezoeken.
Heb er gewoon zin in!
Groetjes Crealientje.

5 opmerkingen:

  1. prachtig Crealientje! groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry,
    ik heb me weer aangemeld, het vreemde is dat ik me niet heb afgemeld en dat het veel moeite kostte om je weer te volgen, kreeg steeds een foutmelding..
    Gelukkig zijn alle bladeren opgeruimd, wel handig dat alles in één keer er af valt.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans,
      Waar het aan ligt dat je ineens weg was, en die foutmelding kreeg.Geen idee.
      Leuk en gezellig dat je er weer bent.
      Bedankt voor je reactie op mijn kaartje.
      Wens je een fijn weekend, groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  3. Jeminee, dan heb jij voorlopig lichaamsbeweging genoeg gehad, hihi en kun je weer tijd vinden om te freubelen! En inhalen met bloggen heeft geen zin dat lukt je niet en moet je ook niet doen! Gewoon weer van bovenaf beginnen hier hebben we allemaal last van dat het even niet lukt! Je hebt een prachtig gast designer kaart gemaakt en een heel leuk tafereeltje op de carrousel kaart!
    Heel fijn bladloos weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaaartje.Crealientje...zoooo een mooi modelletje eneen prachtig tafereeltje erop...zoooooo schattig
    gefeliciteerd met je winnende candy en bloghop...heel leuk voor je...en daar gaat vast weer wel wat moois mee gemaakt worden
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen