Volgers

zaterdag 10 september 2016

Embossen kerstkaart

Embossen:

Dit is een leuke techniek om je kaart te versieren.
Ik heb een Cuttlebug, 
en dan heb je verschillende folders om deze techniek op je kaart over te brengen.

Ook kun je gaan inkten, en Emboss poeder gebruiken, dit  heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Misschien iets voor in de toekomst.
Ik heb hier de  LR0136 Denneboom van MD Creatable,
Embossfolder van Yvonne's creations Colourful Christmas
de ster en de hertjes zijn me ontschoten en ik weet dus niet meer precies van wie die zijn.

Hieronder een voorbeeld van een kaart met emboss techniek.


Met deze kaart doe ik mee aan de Challenge van 


Groetjes Crealientje.

2 opmerkingen:

  1. Great card,cute too!

    Thank you for playing along with us.

    Hugs

    Di xx

    Cuttlebug Mania DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx for visiting my blog, and for your nice reaction.
      I'm trying to response in your language. Hope it's o.k.
      Hugs and greetings back.
      Crealientje.

      Verwijderen