Volgers

donderdag 18 januari 2018

Kerstkaart week 3!

Hallo allemaal,

Hoop dat jullie de storm goed doorstaan hebben. Hier ging hier enorm tekeer!
De hoge bomen  voor de deur staan gelukkig nog. Alleen takken, takken en nog eens takken in de straat.
Morgen maar eens op gaan ruimen :)

We zijn alweer in week 3. Dus tijd voor kerstkaart.
Ik ben al een tijdje bezig om een vintage kaart te maken. Ik heb hier zo'n moeite mee.
Ik snap eigenlijk niet goed waarom.
Gerie gaf me een tip om You tube filmpjes te kijken.
Dat heb ik gedaan, en ik het is me opgevallen dat ik geen echte vintage dingen heb.
Dus heb kant besteld uit China en a.s. zaterdag maar eens naar de Action.

Dit is mijn eerste poging.


Ben benieuwd of jullie dit vintage vinden.
(ik heb er moeite mee, en eigenlijk vind ik van niet)

Fijne avond verder en leuk dat je even komt kijken.
Lieve groetjes Crealientje.





20 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje. Ik heb toevallig net die stans bij Ali besteld.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het niet echt vintage. Zelf heb ik ook moeite met vintage en maak ze dus ook niet, je kan nu eenmaal niet alles!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is in ieder geval een prachtige poging! Je kaart erg mooi geworden, maar kan niet zeggen of het echt vintage is, ik vind die ook heel moeilijk om te maken. Gerie is er inderdaad een grote ster in!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je zei al dat je een vintage kaart wilde maken, hihi Een hele goeie poging, en dit is een prachtige kaart, maar geen vintage.
    En ook al maak ik veel vintage kaartjes wat ik heerlijk vind om te maken, het is heel veel werk...of ik ben een langzame scrapper, hihi Ik vind het de laatste tijd juist een uitdaging om tussendoor strakke kaartjes te maken...als we maar plezier hebben met de hobby daar gaat het om!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het begin is er. Mooie kaart. Maar ik zou het ook geen vintage noemen. Leuk dat Gerie je tips gaf wat betreft filmpjes kijken. Nog een tip, kijk eens op het blog van http://wlvc.blogspot.nl/
    Hier staan er mooie kaarten en in de sidebar staan tips wat nou vintage is. Succes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen vintage maar wel heel mooi! Ik heb ook moeite om zo'n sfeertje te creëren. De pogingen een beetje opgegeven ;-).
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schitterend kerstkaartje Isolina.. mooi is die vierkante stans erop en ook een geweldig leuk plaatje erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige kaart, maar ik ben ook geen "expert" in vintage. Die stans is prachtig, en ook een leuk plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi! Hier nog zo iemand die geen expert is in vintage. Ik oefen wel, want ik vind het vaak wel leuk om eens wat anders te doen dan mijn eigen stijl (wat die dan ook mag zijn...) Ik vind je kaart mooi en gewoon blijven oefenen. Het hangt ook erg van het plaatje af vind ik!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben niet van vintage om het zelf te maken .....
    Jouw poging is echt niet slecht.... maar vintage ...
    Maar de kaart is wel mooi !!!!
    Wil je wat oud kant , stuur me een mailtje , mijn moeder had veel en nu
    heb ik het ...stuur het je graag wat kant op .

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. altijd leuk om eens wat nieuws te proberen, ik denk dat je veel zal hebben aan de tip van Nicolette, op WLV staan mooie tips.
    En als is dit nu niet echt vintage, het is wel een heel mooi kaartje!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart! Ik kan zelf ook niet zo goed met vintage uit de voeten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hey, vintage moet je natuurlijk een beetje liggen... Ik heb er persoonlijk niks mee, maar vaak heb je toch wel spulletjes liggen die er voor kunnen dienen, en je ziet, geslaagd kaartje is het geworden
    fijn dat je er deze week bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het best vintage hoor. Het is in elk geval een hele mooie kaart!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje, blijven proberen ,en de vintage komt dan wel.
    groetjesMarjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje hoor. Succes met het verzamelen voor je vintagekaartjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Hi, ik heb een p aarf reacties gelezen en vind het zó zielig....maar ook ik vind het niet echt vintage.
    Ik vind het wel een hele gave kaart.
    Ik maak ook geen vintage kaarten, want kan ik ook niet. Ik denk dat de kracht van vintage is dat het vooral veel liefs is, dus kant en strikjes enzo. En kleur, gebroken wit, beige, bruin tinten.
    Maar....Ik vind je kaart echt héél leuk. Echt Kerst en een hele leuke afbeelding erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart. Ook ik vind vintage heel erg moeilijk, wat ik eens gehoord heb is oa meerdere laagjes, randjes geruwd en beïnkt, kant, bloemetjes, nostalgisch plaatje. Ik hoop dat je met alle tips wat verder komt.
    Je kaart voor de liftchallenge is mooi geworden, daar durf ik me niet aan te wagen, haha. Je Ahoy kaartje is schattig geworden, gefeliciteerd met je topplekje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaartje Isolina!! Super gelukt. Ik vind het ook niet echt een vintage kaartje. Maar dat maakt niet uit toch??
    Volgens mij heb je vast al wel goed tips gekregen. Lukt vast wel een keer.Fijne week!!
    Groeten van Femminde


    BeantwoordenVerwijderen