Volgers

vrijdag 15 december 2017

Helaas hele week de griep! :( daarom een foto van de Candy en geen hints meer!

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje.

Helaas is deze week anders gegaan dan ik van te voren in mijn hoofd had.
Snip verkouden, paar dagen op bed, kortom een belabberde week.
De Kerstboom staat nog niet, kerstkaarten moeten nog de deur uit,
huis is niet op orde, kadootjes moeten nog gekocht, freubelen helemaal geen zin in.enz.

Ik was van plan om steeds een leuk kaartje te maken,
 met daarin een hint verwerkt van de Candy.
Dat gaat het niet worden, de puf ontbreekt me!

Dan maar een foto van de Candy, ik geef het 5x weg:


Wat zit erin:

Marjoleine design boekje 18 sheets met leuk papier.
2 mini kalendertjes 2018
MD cr1328 Twinkele little star.
Lilly Luna stempel No3 Little star.
5 x10 plakversieringen.
knipvel MD ewk 1233 condoleance.
knipvel Lilly Luna cd 10996
knipvel Amy Design vintage winter( de leuke sneeuwmannetjes)

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Tot 18 december 2017 tijd 18:00 uur kun je op deze link nog meedoen:
Om 20:00 uur die avond maak ik de 5 winnaars bekend.

Wens jullie allen een heel goed weekend!
Lieve groetjes Crealientje, hatsjoe :)




21 opmerkingen:

  1. Ach supermooi Crealientje! Ziek maak goed uit!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat akelig en net nu er zo veel gedaan moet worden zo net voor Kerst, heeeel veel beterschap Isolina en je candy is echt het snoepje van de week!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke candy, prima hoor ! Maar erg, dat je zo ziek bent, rust maar zoveel mogelijk, en even niet denken aan al het werk, dat komt wel goed nadien. Beterschap !! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk ben je snel beter, niet stressen voor Kerst, komt wel goed!
    Schitterende paketjes voor je candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat vervelend dat je het zo te pakken hebt. En jammer dat alles wat je in je hoofd had in het water valt. Zorg eerst maar dat je beter wordt, de rest komt dan vanzelf wel. Je hebt een leuke candy samengesteld. Veel beterschap!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He bah wat vervelend zeg! En net nu in deze tijd! Ik hoop dat je snel een beetje beter wordt hoor, beterschap!
    De candy ziet er prachtig uit!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och, dat is sneu. Heb je wat in gedachten om je candy zo leuk op het blog te zetten, wordt je ziek. Beterschap.
    Ik heb het twee weken terug te pakken gehad.( nu nog de laatste verschijnselen en dan hoop ik voor een 'paar' jaar eraf te zijn, hihi) En mijn hele gezin ook.
    Ik heb mijn kerstkaarten ook niet kunnen versturen en ik moet nog maken.....wees gerust. Ziek eerst maar goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat balen dat je ziek bent...Duurt ook best lang hoorde ik. Jammer als zo'n leuk plannetje in het duigen valt en ook de rest van wat je van plan was. Ik hoop dat je nu snel opknapt en het voor eerst ook niet krijgt!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel beterschap hoor. Ziek maar goed uit. Je candy ziet er super uit.
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dat vervelend, Isolina....die griep stuurt alles in de war! Ziek maar goed uit, anders komt het misschien nog een keer terug.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap. Schiet niet echt op zo vlak voor de kerstdagen.
    Mooie candy heb je
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je candy is onwijs leuk, maar helemaal niet leuk dat je nu geveld bent door de griep Isolina, maar ja het is niet anders en ook al baal je nu...met kerst gaat het vast weer stukken beter!!! Ceep Calm and feel better soon!!!!
    xx Gerie
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend vervelend dat je griep hebt Isolina.
    Het komt nooit uit om ziek te zijn en zeker niet in deze drukke periode van het jaar.
    Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat je snel weer bent opgeknapt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat iszeker balen dat je door de griep geveld bent Isolina...Ik hoop voor je dat je snel weer beter bent...zeker met de feestdagen voor de deur, moet er altijd veel extra's gedaan worden..
    Je candy ziet er onwijs gaaf uit...
    Ik kom 18 december zeker een kijkje nemen wie de gelukkige worden
    Beterschap meis...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bah de griep daar zit niemand om verlegen in deze drukke tijd! Fijn dat je je weer wat beter voelt, maar denk eraan doe het rustig aan! Beterschap...
    ps de candy is prachtig daar ga je vast en zeker verschillende mensen heel blij mee maken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zekers een leuke candy. Maar niet leuk dat je je zo ziek voelt. Heel veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sjonge je hebt wel een onhandige tijd uitgezocht om ziek te worden zeg! Maar gewoon aan toe geven hoor,het is toch niet anders en de rest komt ook wel goed!! Snel beter worden hoor! Lieve groetjes xx
    Oja je Candy is superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw wat een leuke candy ben benieuwd wie er gaar winnen
    wens je veel beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte beterschap Isolina. Ik hoop dat je echt gauw weer opgeknapt bent. Ziek zijn is niet leuk en al helemaal niet met kerst.
    Toch een fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Fijne feestdagen toegewenst en een heel creatief 2018. Groetjes Carola van Carola Creations.

    BeantwoordenVerwijderen