Volgers

zaterdag 22 april 2017

Silhouette!

Goedenmorgen allemaal!

Margreet welkom op mijn blogje, en gezellig dat je me volgt.

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje.
Soms moet ik wel lachen dan zien jullie meer dan ik zelf doe.
Bv. het  doorkijkje, Jane zag het als een raampje van een schip!
Ik bij het maken dus nietπŸ˜‰
Draag ik ook nog een bril moet niet gekker worden, hihihi !

Vandaag een hele andere kaart.
Deze is zo leuk om te maken en makkelijk ook.
Je hebt er zo een paar in elkaar gezet met leuke stempels.

Onlangs heb ik een bestelling gedaan in China. Bij Aliexpress.
Moet eerlijk zeggen dat is me goed bevallen.
De pakketjes vallen wel dagelijks op de mat,
 en je moet even wachten. Dat is even wennen!
De spullen zijn van prima kwaliteit tot nu toe. Ik heb nog niet alles binnen.
Ook oppassen het is verslavend, je wordt er hebberig van😊😊😊😊😊
( had onlangs 73 items in winkelwagen zitten die staan op de wacht:), dat is niet de bedoeling dus ik moet  me beheersen)

Ik dwaal af mijn kaart dus:

 Paarsachtige basiskaart.
Met zwarte glinster papier erop.
Menento inkt sweet plum en pink gebruikt met een dauber erop gedaan.
Alle stempels zijn uit China.
Het elfje strooit Pixie dust (elvenstof) over de tekst uit!
Is moeilijk te zien op de foto.
Er hangen dus gouden balletjes in de lucht.

Challenges:
Leuk dat je even kwam kijken en ik lees jullie reacties graag!
Wens jullie een fijn weekend, en voor diegene waarvoor de vakantie begint.
 Fijne vakantie!

Lieve groetjes Crealientje.

28 opmerkingen:

  1. als je de foto vergroot kan je het goud wel mooi zien hoor! dit setje ligt bij mij ook te wachten om gebruikt te worden!
    en dat Ali verslavend is, je hebt het ook al door! zoveel moois voor te gekke prijzen... heel gevaarlijk!
    prachtig kaartje!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy.
      Oohh ok, had ik zelf nog niet gezien.Lief dat je me erop wijst.
      Ja Ali, wij begrijpen elkaar! Nicolette had me ook al gewaarschuwd:)
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  2. Mooi stempelkaartje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leuk dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge van De Egel.
      Groetjes Marja (dt de egel)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaart met je mooie stempel uit China. En ik heb ook al weer het een en ander in mijn winkelmandje liggen, maar alles op zijn tijd.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie stempelkaart. Ik herken de stempel want ik zie hem regelmatig voorbij komen bij Ali. Die is bij trouwens ook al weer een paar keer geweest en wacht nu nog op mooie lintjes (tenminste dat hoop ik). Nicolette en ik bestellen altijd samen en van de week hebben we al weer zitten kijken....oooohhh..... inderdaad dus verslavend.
    Fijn weekend.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart ! Tja , ik begrijp dat je er "hebberig" van wordt !
    Heb daar soms ook last van.
    Mijn schoonzus komt over twee weken uit Amerika..... En ik heb toch weer wat besteld πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Heel mooie achtergrond en je stempels mooi bij elkaar gezocht. Ik durf het haast niet zeggen maar ik kwam 113 stuks tegen in mijn winkelmandje bij Alie. Ik heb ze er uitgegooid. Begin gewoon weer overnieuw maar dan iets selectiever ;-)
    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en het goud is idd goed te zien als je de kaart vergroot!
    Ik heb laatst dezelfde stempel van Ali 'gekregen'...zΓ³ verslavend om daar te shoppen!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha Crealientje, eerst en vooral een prachtige kaart maar wat leuk ook om alle reacties over Ali te lezen, ik heb een account, maar nog niets geshopt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I too enlarged your photo to see the gold ... beautiful creation! Beautiful background and your entire scene is magical! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Silhouettes’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning card. Love the silhouette and soft background.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje. Deze stempel heb ik ook uit China laten komen. Nog niet gebruikt. Net wat jullie schrijven...zeeer verslavend! Heb dan ook al het een en ander gekocht daar. Maar ja die prijzen....
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi gemaakt Crealientje en zo mooi gestempeld, ik geloof dat iedereen zo langzamerhand Ali wel heeft ontdekt, het enigste wat je moet hebben is geduld.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten maak jij zeg!
    Via een link op het blog van de Egel kom ik hier terecht.
    Ik ben volger geworden, zoveel moois te zien hier.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi! Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de (Ali)stempels. Prachtig ook de tekst en helemaal goed voor de challenge van ons bij de Egel.
    Dank je voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful scenic design with a lovely background. Thanks so much for sharing it with us at Double D Challenge Blog. We hope we will see more of your designs in future challenges.
    Kathy DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart. Prachtig silhouette!
    de achtergrond heb je mooi gemaakt.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Crealientje,

    Hele mooie kaart.Ik heb deze set ook :).Ik zie de elvenstof. Mooie sterren achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en een mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.Zo'n mooi geheel.
    Fijne dag
    Lieve groet,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig!!!!! weet niet wat ik er verder aan toe moet voegen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Wat een prachtige kaart,
    super mooi gemaakt ☺
    Ja ik ken Ali ook ;) haha
    Dank je wel dat je meedoet met onze "April 32" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is such a stunning card! Beautiful scene you have created with the gorgeous image. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (DT Double "D" Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig kaartje Crealiente ... De elfenstempel vind ik helemaal te gek ... zal ook eens op onderzoek moeten gaan geloof ik ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Crealientje this is beautifully designed.
    This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    DesΓ­re
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeousness on a card, love it. I have been away so just now getting my comments done.xx ♥[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deine Karte ist zauberhaft und wunderschΓΆn... genau meine Farben... klasse
    Lieben Gruß Anja

    BeantwoordenVerwijderen