Volgers

zaterdag 10 september 2016

Yes, mijn verjaardags kadootje is binnen!


Binnenkort ben ik jarig en mijn lieve man heeft mij allerlei hobby spulletjes en een foto studio
kado gedaan.
En ik ben helemaal in mijn nopjes:
Yes!!!!!!!!!!!!!
Deze dingen heb ik kado gekregen:



LR0433 Broom van MD Creatable
LR0434 Barrel MD Creatable
LR0375 Tiny's Tree + Leaf  MD Creatable
Een usb stick 16 GB kado gekregen van Jacobi, Bedankt daarvoor.
ADD10023 Amy Design stans Cats and Dogs
6002/0532 Spinnenweb Spin Joy Cutting
CC lijmroller
6002/2048 Skies /bergen Joy Cutting
LR0418 Ropes MD Creatable
Amy Design paperpack Animals
Studio Light paperpack Romantic Summer
COL1409 Eline's Panda/Bear MD Collectable
LR0372 Mushroom MD Creatable
CR1316 Opkikker MD Craftable
COL1410 Eline's Squirrel MD Collectable

En als je dacht dat dit het was, nee hoor:

Dan kreeg ik nog:

Amy Design 2x knipvel Spring voor de volgende mal
ADGD 10001 Alexander DIE Comic Frame
Amy Design Knipvel Winterdieren
Tacky Glue mini kadootje van Jacobi
LR Border Retro MD Creatable
CS0930 Medical set MD Clearstamp
2x MD Design Knipvellen Kerst
Joy! Magneetmap A4
YCCS10004 Yvonne Clearstamp Cozy Christmas met 50% korting gekregen

En nee we zijn er nog niet:




2x Yvonne Creations knipvel Holy Joly
Yvonne Creations knipvel hondje
Reserve plaat B 2x Cuttlebug
Amy Design knipvel Rodents
Magnetic sheets 3x van Artbin

En last but not least


Yvonne Design knipvel Spring
Amy Design knipvel Kittens
Amy Design knipvel Puppies
Muisjes Nouvelle knipvel
Dat was het en super blij mee!
Dank je wel mijn lieve man!!!!


Nu snel aan de slag om leuke dingen te maken voor de lopende en komende Challenges.
Groetjes en een fijn weekend,
Crealientje.
 

 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten