Volgers

vrijdag 16 september 2016

Druk,Druk,Druk, jawel met mijn Hobby!

Hoe kun je nu met je Hobby druk zijn denk je dan, nou dat kan hoor!
Ik had zoveel inspiratie.

Dat komt door dit schattige filmpje:
("Schattig"mits het een muis is, en geen jonge rat, ben er nog niet over uit) :)
Ik dacht steeds waarom zijn mijn pindakaas potten zo snel op?

 Nou zie hier onder het resultaat: 
Het schommelt wel een beetje. Lol.

Ik kon het niet laten om er vervolgens een kaartje over te maken.

 Het resultaat:  


 Met deze kaart wil ik mee doen aan de Challenge van Scr@p-Cards.
Met het Bingo rijtje: Kraft/Lint/Dier.
Blaadjes,takje/lint om op te hangen/en natuurlijk de "muis"!

En de Challenge bij:

Zo zie je maar weer dat dingen die je ziet of meemaakt je kunnen inspireren
tot nieuwe creaties.
Hoop dat jullie het leuk vinden!

Straks nog een tag met een Bingo rijtje.
Gemaakt met "restjes"papier en dingetjes die maar bleven liggen.

Prettige dag verder, en freubel groetjes van Crealientje.


12 opmerkingen:

  1. Hoi Crealientje,
    Haha dat heb ik ook een keer gehad een muis bij het vogelhuisje te knabbelen aan het vogelvoer, zo grappig! En je vogelhuis is geweldig! en zeer vindingrijk haha Nu maar hopen dat het een muisje is! Dankjewel voor het weer mee doen met de Bingo challenge van Scr@p-Cards met je prachtige creatie!
    Het lukte mij ook bijna niet om je blog te volgen kreeg steeds error en toen lukte het in 4 pogingen! Dankjewel voor je bezoek en volgen van mijn blog! ik denk dat we bij elkaar wel inspiratie op kunnen doen!!! Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gerie,
      Dank je wel dat je even komt kijken.
      Ook dank voor je leuke reactie op mijn blog.
      Na 3 pogingen lukte het mij ook, Happy!
      Je maakt zulke mooie kaartjes, daar kan ik zeker wat van leren.
      Veel knutselplezier, groetjes Crealientje

      Verwijderen
  2. Het filmpje heb ik helaas niet kunnen zien maar ik hoop van harte dat het net z'n schattig muisje is als op je beeldige vogelhuisje Crealientje!
    Dank voor je deelname aan de bingo-challenge van Scr@pCards!

    x Irene (SCC-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Irene.
      Ja het is zeker zo'n schattig muisje.
      Wat vreemd dat je het filmpje niet kon zien. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe dit kan! Jammer, je mist dan wel mijn inspiratie bron.
      Bedankt voor je reactie en bezoekje.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
    2. Hallo Irene,
      Je kunt het filmpje niet zien.
      Ik ook op mijn mobiel niet.
      Heb mijn man gevraagd. Dit ligt aan flash of zoiets, of een bepaalde app als je het op je telefoon wilt bekijken.
      Misschien heb je hier iets aan.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  3. super leuk dat je even langs kwam op mijn blog.
    En wat een geweldige video. Heel leuk om te zien.
    Je hebt een naar aanleiding van dat diertje een mooie creatie gemaakt. Alles past heel mooi bijelkaar.
    Groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Dora,
    Ik zag dat je me nu volgt, leuk hoor!
    Ben meteen naar je blog gegaan en volg je nu ook.lol
    Heel fijn weekend en creatieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig filmpje hihihi, hier zaten pas ineens twee muisjes binnen en dat vind ik dan iets minder leuk maar je vogelhuisje vind dikecht supermooi.
    Bedankt voor je tweede inzending bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danoesja,
      Ik vond gisteren tijdens de schoonmaak ook een paar keuteltjes in de gang.
      En inderdaad ik moet ze niet binnen krijgen.
      Vaak blijft het dan niet bij één!!!!
      We moeten het even in de gaten houden, en anders een diervriendelijk muizenval uitzetten. We zien wel.
      Bedankt voor je leuke reactie en lieve groetjes.
      Crealientje.

      Verwijderen
  6. Wat een schattig filmpje. Ik heb wel even zitten gniefelen☺
    Je kaart vind ik ook super mooi. Alles pas perfect bij elkaar. Prachtig
    Groetjes, ANja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anja,
      Leuk dat even komt kijken en een reactie achterlaat.
      Dank je wel.
      Ik vind de muis 🐭 erg schattig!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen